Ahad, 14 Julai 2013

Posted by artcity On 1:12 PG
14/07/2013
BBM: PERKATAAN V+KV
KEMAHIRAN 6
(Kemaskini 08/08/2021)






BBM 6: Bahan kali ini ialah bahan bacaan bagi kemahiran 6 iaitu perkataan V+KV. Sebagai contoh anda boleh lihat gambar di atas. 

Bahan ini juga disertakan dengan bahan bacaan bergred yang mudah. Bahan bacaan bergred ini melibatkan perkataan V+KV serta perkataan KV+KV bagi kemahiran 5 yang lepas. Ia bertujuan agar ia mempunyai kesinambungan dengan kemahiran yang telah dipelajari. Sila klik Buy Now di bawah untuk dapatkan bahan ini dengan harga RM10.00.

Bahan yang perolehi daripada pembelian ini ialah;
20 muka surat bahan bacaan  melibatkan perkataan V+KV.
17 muka surat latihan bertulis.
semua bahan ini dalam format PDF sahaja.



RM10

***Hanya bahan digital saja akan dihantar kepada anda iaitu ke dalam email anda. Pastikan email yang anda beri adalah betul. Periksa email anda setelah selesai membuat bayaran.









YOUTUBE:  Kelas Cikgu Adli









2 ulasan:

  1. Terima kasih.. bahan yang menarik dan kemas. saya sudah klik. saya akan dtg klik lagi. tq

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Sudah muat turun? Jangan lupa tinggalkan komen anda di sini.

PERHATIAN:

PENAFIAN: Sebarang masalah dan kerosakan yang anda hadapi setelah memuat turun serta menggunakan bahan dari laman ini adalah tanggungjawab anda sendiri. Saya juga pasti bahawa bahan yang saya sediakan ini adalah percuma dan juga tidak akan mendatangkan masalah dan kerosakan kepada anda.
AMARAN!: Anda tidak dibenarkan untuk menerbitkan bahan ini secara elektronik atau bercetak dan tidak dibenarkan untuk menjual bahan ini kepada sesiapa. Anda hanya dibenarkan untuk mencetak atau menayang bahan ini bagi tujuan mengajar murid-murid atau anak-anak anda sahaja. Anda juga tidak dibenarkan untuk mengubah apa pun daripada bahan yang saya sediakan ini.